Femei la cumparaturi pentru barbati

O prietena de-a mea s-a mutat in casa noua. De fapt, casa e veche, dar e noua proprietara.:P Am fost si eu sa vad achizitia si am ramas impresionata. Este spatioasa, luminoasa si intima. Prietena mea si-a ales deja mobila pentru dormitor si sufragerie. A schimbat diverse accesorii la baie si acum vrea sa umble si la feronerie. Este totusi o casa veche si are nevoie de innoire. 🙂

Am fost cu ea sa cautam broaste, yale si butucuri. Ce mai distractie a fost! Doua femei care cumparau obiecte de feronerie fara sa stie la ce folosesc exact toate acele produse! Noroc ca am dat peste vanzatori draguti care ne-au explicat tot ce trebuia sa stim! Erau toti barbati. Daca ar fi fost femei, nu stiu daca mai primeam atatea explicatii!

images

Leave a Reply

