O zi in viteza

Voi scrie azi despre cum arata o zi din viata mea. Il stiti pe Taz, personajul din desene animate? Ei bine, eu sunt Taz atunci cand se invarteste ametitor. Cam cu viteza aceea se deruleaza totul in fiecare zi din viata mea.

Ziua mea este impartita intre doua job-uri. Avantajul este ca programul unuia dintre ele este flexibil, asa ca il pot mula dupa celalalt. Este un program foarte solicitant si din cauza asta ma trezesc mereu la fel de obosita precum m-am culcat. Nu beau cafea si nici nu mananc dimineata. Stiu ca nu e sanatos sa nu mananci dimineata, dar nu am timp. Recunosc ca pierd mult timp in fata dulapului cu haine pana decid in ce sa ma imbrac, dar apoi sunt ca si iesita pe usa.

De multe ori renunt la autobuz sau tramvai si merg pe jos pana la primul job. Imi ia cam cel mult 20 minute sa ajung. Este un job solicitant din punct de vedere intelectual cu mult potential stresant. Majoritatea timpului stau in picioare. Dupa terminarea programului, ma indrept spre al doilea job tot pe jos. In 15 minute ajung si ma apuc de lucru. Acesta implica munca la calculator si este destul de interesant deoarece interactionez cu multi oameni. Am descoperit ca imi place sa lucrez cu oamenii desi la prima vedere par timida si eman mizantropie. Aici stau pe scaun.

Drumul spre casa il fac pe jos deoarece in maxim 10 minute ajung. Am avantajul ca merg repede. Multe persoane mi-au zis ca nu pot tine pasul cu mine. Nu mi-a placut niciodata sportul, dar imi place sa merg pe jos. Acum revenind la drumuri … Sincer cam aceste drumuri sunt singurele mele iesiri in oras din timpul saptamanii. Orasul il vad cu adevarat de abia in weekend. Tocmai atunci am timp sa respir si sa iau o gura de aer care sa-mi ajunga pentru urmatoarea saptamana.

La cat alerg intre job-uri nu mai am timp si cred ca nici nevoie sa merg la sala sa fac sport. Am vazut ca Rexona a lansat intrebarea “Tu stii cata miscare faci in fiecare zi?” si chiar sunt date niste exemple de activitati zilnice care sunt echivalente cu activitati sportive de intretinere.

 

rexona

Fac toate activitatile enumerate acolo si multe altele pe langa. Bine ca exista antiperspirantele, altfel ce ma faceam?! Cei de la Rexona sunt primii care au creat tehnologia Motion Sense care inseamna ca deodorantul contine niste microcapsule care sunt activate de miscare. Acestea se sparg atunci cand tu faci miscare. Deci cu cat mai multa miscare, cu atat mai mult parfum si prospetime! Ingenioasa idee si perfecta pentru persoanele active ca mine!

Asadar cu Rexona inainte sa ne pregatim pentru o noua zi la fel de agitata si aglomerata, dar fara griji ca am transpirat!

3 thoughts on “O zi in viteza

Leave a Reply

